Oranžērija Ikdienišķi stāsti par draugiem.lv un mūsu draugiem
Janvāris, 2013

Brauksim arī pie Tevis 18

Pagājušajā gadā draugiem.lv birojā mēs uzņēmām 7 988 viesus, sadarbības partnerus un klientus, lai palīdzētu viņiem, izmantojot portāla unikālās iespējas, sasniegt vēl labākus rezultātus savā biznesā. Gandrīz astoņi tūkstoši nav maz, taču, ja mēs nevaram Tevi uzņemt pie sevis, tad brauksim ciemos mēs. 

Par ko ir stāsts

Veiksmi biznesā nosaka izmantotas vai neizmantotas iespējas. Pareizajā laikā un vietā, izdarot pareizo izvēli, pieņemot īsto lēmumu, var ielikt pamatu sava biznesa veiksmes stāstam. Draugiem.lv nav brīnumnūjiņa, bet mēs piedāvājam iespējas un mēs dodamies pie Tevis, lai par tām pastāstītu. 

Kāpēc draugiem.lv ir draudzīgākā vieta Latvijas uzņēmējiem?

Kā rodas draugiem.lv uzņēmēju veiksmes stāsti?

Kā radīt savu interneta vidi, netērējot ne santīma?

Praktiski padomi draugiem.lv iespēju izmantošanai

Atnākt un dzirdēt – tas ir pareizais lēmums un iespēja, ko vērts izmantot. Ar šādu aicinājumu mēs devāmies uz Tukuma Raiņa ģimnāziju, lai tukumniekiem un apkārtējo pilsētu uzņēmējiem pastāstītu par iespējām, ko piedāvā lielākais sociālais medijs Latvijā. 

Bezmaksas seminārā uzstājās draugiem.lv runasvīrs Jānis Palkavnieks, kurš pastāstīja par citu pieredzi izmantojot sociālos medijus biznesā, izstrādes projektu vadītājs Kaspars Kaļķis klātesošajiem parādīja kā izveidot biznesa Lapu, savukārt reklāmas speciāliste Klinta Teilāne demonstrēja Latvijā izdevīgākās interneta reklāmas MiniADS iespējas

Lai seminārs būtu interaktīvāks, Klinta, izveidot MiniADS, uzaicināja dalībnieku no zāles. Tas bija tukumnieks Juris Rozenbergs, kuram draugiem.lv ir biznesa Lapa Mezzoforte. “Mūzikas pakalpojumi, pasākumu inventāra noma un apkalpošana - skaņa, gaisma, skatuves konstrukcijas, video, scenogrāfija, karaoke, DJ pakalpojumi un viss, kas saistīts ar mūziku,” tā par savu biznesu saka Juris. Pateicībā par drosmi, Juris saņēma 50 latu vērtu dāvanu karti savas Lapas reklamēšanai. 

Atnāc pats un uzzini vairāk

Juris un Klinta ievieto MiniADS

“Tas bija ļoti vērtīgi – pie tevis atbrauc, izstāsta, dod padomus un atbild uz jebkuru jautājumu. Šādi semināri ir vajadzīgi. Vairāk un biežāk,” – pēc semināra saka uzņēmējs Arnis Zekunde, kurš, uzsākot jaunu biznesu, īpaši interesējas par interneta piedāvātajām iespējām, puspajokam piebilstot, ka šādas apmācības vajadzētu ieviest kā obligātas visiem uzņēmējiem. Kafijas pauzē pēc semināra draugiem.lv komanda saņēma ne tikai uzslavas par zināšanu sniegšanu, bet arī vērtīgus ieteikumus kā uzlabot portālu un tā sadaļas. Oranžērija novēroja, ka viens uzņēmējs bija speciāli atbraucis no Bauskas, lai varētu personīgi satikt draugiem.lv pārstāvjus un aprunāties ar viņiem. 

“Mums ir svarīgs katrs lietotājs, katra lietotāja viedoklis un ikviena ideja, pat ja pašam tā šķiet mazsvarīga. Viss ir svarīgs,” – par seminārā gūto pieredzi saka draugiem.lv radošais direktors Guntars Meluškāns, apstiprinot, ka komanda šogad dosies tūrē pa vairākām Latvijas pilsētām un aicina ikvienu izmantot šo bezmaksas iespēju izglītoties.

Kādas vēl iespējas biznesam ir draugiem.lv? Izspiego Reklāmas nodaļu!

71 cilvēkam patīk

Vairāk