Oranžērija Ikdienišķi stāsti par draugiem.lv un mūsu draugiem
Jūnijs, 2014

Hokeja fani ieņem draugiem.lv 0

Gatavošanās lielajam hokejam sākās jau vairākas dienas pirms čempionāta sākuma. Mūsu mērķis bija sapulcināt vismaz 30 tūkstošus hokeja fanu, lai čempionāta laikā draugiem.lv ievadlapa kļūtu par iespaidīgāko hokeja fanu sienu. Lai tai pievienotos, draugiem.lv lietotājiem bija jāizvēlas sava bilde un jāpievieno tai dažādi hokeja fana atribūti un elementi, lai fanu siena izskatītos iespaidīgāk. 

Kopumā to izdarīja ganzdrīz 60 tūkstoši draugiem.lv lietotāju. Dienā, kad sākās Pasaules čempionāts hokejā, ierasti stīvā ievadlapa mūs sagaidīja ar īstām hokeja emocijām – šeit bija daudz mazu fanu bildīšu, kuras visas kopā veidoja vienu lielu, spēcīgu un emocionālu mozaīku.

Grandiozo projektu tehniski un idejiski atbalstīja mūsu draugi – LMT. „Tev ir iespēja būt klāt nebijušā notikumā – esi viens no pirmajiem, kas pievienosies LMT Hokeja fanu sienai un hokeja čempionāta laikā Tava bilde tiks izvietota Draugiem.lv ielogošanās lapā, kā arī īpašajā Hokeja fanu ādiņā,” vēstīja uzsaukms LMT lapā.

„Hokejs Latvijā ir gluži vai nacionālais sporta veids. Turklāt, kā liecina spēļu skatītāju statistika gan TV, gan mobilajos ekrānos, tā fanu skaits turpina pieaugt. Mobilajās ierīcēs vien hokejam līdzi šogad sekojuši vairāk nekā 100 000 LMT klientu.  Paldies visiem – gandrīz 60 tūkstošiem cilvēku, kuri ne tikai skatījās, bet kopā ar mums arī draugiem.lv fanoja un atbalstīja Latvijas hokeja izlasi čempionātā. Mēs esam lepni, ka ar tik lielu atsaucību ir izdevies saviļņot Latvijas interneta vidi! Kopā mēs veidojam stipru Latviju,” emocionāli stāsta LMT viceprezidents Ingmārs Pūķis.


Rezultāti

75 963 apstrādātas bildes

47 246  uzliktas emocijas

22 697 reizes uzlikta ādiņa

„Dažādās ar hokeju saistītās aktivitātēs draugiem.lv piedalījās gandrīz 200 tūkstoši mūsu lietotāju. Tikai LMT akcijas – fanu siena, fanu ādiņa un īpašās hokeja emocijas izmantoja vairāk kā 100 tūkstoši cilvēku, vēl bija prognožu spēles, dažādi konkursi un atrakcijas, ko rīkoja mūsu klienti un sadarbības partneri. Portāls ir kļuvis par atvērtu vidi, kurā ikviens var radīt savu saturu un atrast tam savu auditoriju. Mūsu lietotājiem tas nodrošina izvēles iespējas, labi pavadītu laiku un kopības sajūtu,” stāsta Draugiem.lv radošais direktors Guntars Meluškāns. 

32 cilvēkiem patīk

Vairāk