STILĪGI APAVI

Oficiālā lapa
Ieteikt
 11.5K

APAVU KOPŠANA

STILĪGI APAVI

Vispārējie lietošanas noteikumi.

 1.Katru dienu sekojiet apavu stāvoklim. Apavi jātīra regulāri!

2. Centieties nevalkāt vienu un to pašu apavu pāri vairāk nekā divas dienas pēc kārtas. No sava "mūža" apaviem 2/3 laika ir jāatpūšas un tikai 1/3 laika jātiek lietotiem.

3. Izmantojiet apavus atbilstoši sezonai. Vasaras apavus līdz 0°C, pavasara – rudens apavus līdz –5°C, ziemas apavus no- -5°C

4. Atraisiet auklas pirms apavu uzvilkšanas un novilkšanas. Uzvelkot izmantojiet kurpju lāpstiņu. Nenoaujiet apavus, uzkāpjot uz apavu kapes vai zoles apmales-šādi novelkot apavus iespējama zoles atdalīšanās.

5. Apavi ir pakļauti biežai lietus, sniega un sāls iedarbībai, tāpēc ir nepieciešams tos pienācīgi kopt: regulāri tīrīt, izmantojot apavu kopšanas līdzekļus, nežāvēt tiešā siltuma avota tuvumā.

6. Jebkura veida mazgāšana ir aizliegta.

7. Veselīgas vides uzturēšanai apavos, tie ir jāapstrādā ar īpašiem apavu dezodorantiem, kas piešķir apaviem svaigumu, novērš smaku un baktēriju vairošanos.

8. Izvairieties no apavu izmirkšanas. Gan jaunus apavus, gan apavus, kurus jau valkājat nepieciešams apstrādāt ar pretmitruma līdzekli, kas pasargā apavus no mitruma un dubļiem vismaz vienu reizi nedēļā.

9. Apavus žāvējiet istabas temperatūrā vismaz 18 stundas. Ja Jūs apavus žāvēsiet pie radiatora, kalorīfera vai atklātas uguns, tad no straujas temperatūras maiņas var atlīmēties zole, pāržūt vai saplaisāt āda, deformēties apava virspuse.

10. Savlaicīgi remontējiet apavus – nonēsātas pazoles, papēžu pasitņus, atjaunojiet nobrāztu krāsu, mainiet zolītes, apavu auklas. Gadās, ka sieviešu apaviem tiek pazaudēti papēžu pasitņi. Tas visbiežāk notiek jaunām kurpēm, kurām ir oriģinālie pasitņi, jo ražotāji pasitņus nepielīmē, lai tos varētu nomainīt. Tāpēc, ja Jūs esat pazaudējuši pasitņus un turpināt staigāt – ar to Jūs neatgriezeniski bojājat papēdi. Ir nepieciešams doties pie meistara, kurš Jums uzliks jaunus pasitņus.


Ja kalpošanas termiņa laikā apavam ir parādījušies kādi defekti, un Jūs esat pārliecināti, ka tie ir radušies ražotāja vainas dēļ, Jūs varat griezties veikalā, kurā esat iegādājušies apavus un rakstīt prasības pieteikumu, kuru pārdevējs izskata likumā noteiktajā kārtībā 10 dienu laikā:

-Ja defekts ir maznozīmīgs un novēršams, tad veikals piedāvās to labot uz sava rēķina. Atnestajiem apaviem ir jābūt sausiem un tīriem, pretējā gadījumā veikals var atteikt izskatīt Jūsu prasījuma pieteikumu.

- Ja defekts ir maznozīmīgs, Jūs nevarat izvirzīt pārdevējam prasību atcelt līgumu un saņemt atpakaļ par preci samaksāto naudu.

Ja puses nerod kompromisu, nepieciešams veikt ekspertīzi. Ekspertīzi apmaksā tā puse, kuras viedoklis konfliktā ir izrādījies nepareizs.

txt_339191_uber


GARANTIJA NETIEK DOTA, JA:


1.Ja tiek pārkāpti apavu kopšanas noteikumi. Atcerieties! Saskaņā ar likumu „Par patērētāju tiesību un aizsardzību”( 14.pants), ja pircējs ir pārkāpis preces lietošanas noteikumus, pārdevējs tiek atbrīvots no pienākuma apmierināt viņa pretenzijas par apavu kvalitāti.

2. Mehānismu bojājumu gadījumos-ja ir salauzti un/vai mehāniski bojāti rāvējslēdzēji un slēdzīši.

3.Ja salauzta vai nozaudēta furnitūra, izrotājumi un citi apavu aksesuāri.

4. Ja nolauzti papēži( viens no papēžu lūšanas iemesliem ir metāla uzsitņi- uzsitņi nedrīkst būt no metāla).

5. Ja nonēsāti vai nozaudēti papēžu uzsitņi.

6.Ja radušies plīsumi , caurdūrumi un citi bojājumi pazolē vai papēžos, kas radušies protektora nodiluma rezultātā.

7. Ja nomīdītas, aprautas vai nonēsātas kapes( šādi bojājumi var rasties , ja netiek lietota apavu lāpstiņa).

8. Ādas ielocījumi lielākā spiediena vietās, kas veidojas apava pielāgošanās procesā pēdai, ir dabiskas apavu ekspluatācijas sekas un nav uzskatāmi par defektu.