Pērkam Kopā

Oficiālā lapa

 

Ieteikt
 364

Jautājumi un atbildes

Šodien vēlējos nopirkt divas sportistiem( riteņbraucējiem) dzeramā ūdens pudeles, metāliskas 0,700 tilpuma, pārskaitīju naudu caur internetbanku, saņēmu E-pastā kuponu par Swish firmas 500ml Zilas krāsas 2 pudelēm! Tās es nevēlos pirkt, nav skaidrs, kadu iemeslu dēļ mans pasū'tījums nav pareizi saprasts! Gaidu informāciju! Ieviņa Tutāne.
Ieviņa, lūdzu sazinieties ar mums e-pastā info@perkamkopa.lv vai pa tel. 2642 9579, lai varam atrast problēmas cēloni un risinājumu!
Kā var tikt vaļā no šīs lapas sava profilā.Neesmu ne viņu sekotājs, ne fans. Nezinu ka si lapa uzradās un tagad esmu spiesta visu laiku lasīt vinu reklamas?
Labdien, Māra! Ja lapa parādās Jūsu PROFILĀ (sadaļā INTERESES), tas nozīmē, ka kādā brīdī esat vēlējusies kļūt par sekotāju - šādā gadījumā varat vienkārši apmeklēt http://www.draugiem.lv/PerkamKopa un atteikties no jaunumiem ar opciju "Pārtraukt sekošanu". Ja neesat mūsu sekotāju sarakstā, tad, visticamāk, jaunumi parādās sadaļā "Runā" - tas, savukārt, nozīmē, ka jaunumus iesaka kāds no Jūsu draugu lokā esošajiem, un šajā gadījumā risinājums ir tikai Jūsu pusē:)
Sveiki,šķiet te palasot kādam patīk piesavināties svešu naudiņu,arī es draudzenei gribēju sagādāt pārsteigumu,pasūtīju kuponu,lai iegādātos burvīgu apakšveļu,bet rezultātā nauda no konta noskaitīta,bet kuponu neesmu saņēmis-nav ne nauda atgriezta ne kupons,kā to saprast?!!!!!!!
Labdien, Andri! Sistēma uzrāda, ka pirkums ir bijis veiksmīgs un kuponu esat saņēmis. Kuponi vienmēr pēc pirkuma nonāk jūs PK profila sadaļā "Mani Pirkumi" un, ja esat to izvēlējies, tiek nosūtīti arī uz norādīto e-pasta adresi vai telefona numuru. Lūdzu, pārliecinieties vēlreiz! Ja problēma aizvien aktuāla, lūdzu, sazinieties ar mūsu administratoru, rakstot uz e-pastu info@perkamkopa.lv vai pa tel. 26429579, lai varam nosūtīt Jums kuponu vēlreiz.
pasutiju zurnalu taka, viss apstiprinats tikai pasu zurnalu neesmu redzejusi.pasutiju zurnalu GEO NAUDA NOSKAITITA, BET PIE MANI PIRKUMI NEPARADAS. KO TAS NOZIME.
Labdien, Vita! Lūdzu, atsūtiet sava pirkuma detaļas uz info@perkamkopa.lv vai droši zvaniet mūsu administratoram pa tel. 2642 9579, lai varam noskaidrot, kas par lietu!
kadel newaru pieslegties caur dr.lv pasi?
Labdien, Linda! Ja problēma joprojām aktuāla, lūdzu, sazinieties ar mūsu administratoru pa tel. 2642 9579 vai e-pastā info@perkamkopa.lv, un kopīgi atradīsim problēmas risinājumu!
13.o2.2012. nopirku kuponu par 19.99 no konta nauda noskaitīta,vairāk nekas nenotiek!!!! Kur ir mans kupons?? Pirkuma grozā arī nav ierakstīts?!!
Labdien, Zigrīda! Lūdzu, atsūtiet sava pirkuma detaļas uz info@perkamkopa.lv vai droši zvaniet mūsu administratoram pa tel. 2642 9579, lai varam noskaidrot, kas par lietu!
kur var iegādāties kleitas, ko portāls ir ielicis vērtēšanai?
Sveika, Ieva! Kleitu bildes ir konkursa bilžu paraugi un netiek piedāvātas iegādāties!
Kā varu izstāties no šīs grupas?
Ja nevēlies vairs redzēt Pērkam kopā jaunumus, zem profila kreisajā pusē sied pogu "Pārtraukt sekošanu" ! Atjaunot var nospiežot pogu +Sekot!
veicu 2011. gada 14. decembrī pasūtījumu iemaksājot jums 32.90 Ls par pirkumu Jaunmoku pils apmeklējumam. Kur lai dabūnu kuponu uz šo pasūtījumu?
Sveiki! Kupons pēc pirkuma izdarīšanas tiek izsūtīts uz epastu! Lūdzu sazināties sūtot epastu uz info@perkamkopa.lv, lai noskaidrotu sīkāku informāciju!
Kas jādara, lai uz e pastu nenāk www.Perkamkopa.lv piedāvājumi?
Lai atteiktos no epastu saņemšanas, tad atver kādu jau atsūtīto epastu un tam apakšā ir saite par atteikšanos no aktualitāšu saņemšanas, kuru nospiežot varēsi atteikties!