Palīdzība par spēli Avatarija

Oficiālā lapa
Ieteikt
 7

Jautājumi un atbildes

:
Turklāt vienam spēlētājam vizāža ir jāveic ne biežāk kā reizi minūtē. Pretējā gadījumā uzdevumu var neskaitīt.
Es izpildīju vizāžista uzdevuma nosacījumus, bet uzdevuma pieredze neieskaitījās. Kāpēc?
Pārbaudiet, vai esat tiešām izpildījis visus nosacījumus. Ja uzdevumā teikts, ka jāuzliek zīmējums, tad nepietiek ar zīmējuma krāsas maiņu, kāda jau bija avataram.
Esmu pabeidzis visus uzdevumus profesijā vizāžists / fotogrāfs, bet es nevaru tikt nākamajā līmenī . Kāpēc?
Jums jāiegūst pieredze, kuras mērogs pārsniedz uzdevumu sarakstu. Turpiniet veikt vizāžu / fotogrāfijas, lai iegūtu nepieciešamos pieredzes punktus.
Kāpēc maiņas dārzā / parkā nebeidzas, kaut arī esmu paveicis visu darbu?
Pārliecinieties, ka jūs esat aplaistījis, apsmidzinājis visus augus, nospiedis visas vaboles un noķēris divus tauriņus. Mēģiniet aizvērt pilnekrāna režīmu, tuvāk pie draugiem apskatiet paneli: bieži augi slēpjas tur, kur tos ir grūti pamanīt. Ja rodas grūtības ar atkritumu savākšanu, dodieties mājās un atgriezieties profesijas atrašanās vietā: jūs nekavējoties redzēsit atkritumus, kas iepriekš atradās aiz citiem objektiem.
Kas ir promocijas kodi ?
Promocijas kodus var atrast mūsu oficiālajos projektos. Ar viņu palīdzību jūs varat iegūt vērtīgu atlīdzību. ( Lai uzzinātu kā ievadīt promocijas kodus, apskatiet spēles lapas ierakstus).
Es pazaudēju ikdienas bonusu, kas man jādara?
Bonuss tiek atiestatīts tikai tad, ja esat nokavējis vienu dienu. Tehniskais atbalsts neatjauno bonusu.
Man netiek dota ikdienas dāvana. Kāpēc?
Ienākot spēlē, jūs redzēsit logu, no kura varat paņemt balvu. Ja jums to neuzrāda, dodieties uz jebkuru vietu, tad uz dārznieka vai sētnieka profesiju, tad uz laimes ratu un mēģiniet atgriezties mājās.
Kad būs atjauninājums? Kas notiks Jaunajā gadā / Helovīnā utt.?
Informācija par gaidāmajiem atjauninājumiem netiek atklāta iepriekš. Sekojiet jaunumiem oficiālajos projektos.
Kas jādara, ja spēlē pamanu kļūdu?
Informāciju par kļūdām varat nosūtīt tehniskajam atbalstam. Noteikti precīzi aprakstiet, kad un kādos apstākļos rodas kļūda, pievienojiet ekrānuzņēmumus vai videoklipus.

Jo vairāk jūs aprakstīsit problēmu, jo ātrāk tā tiks novērsta.

Ja rodas kāda ielādes problēma vai cita tehniska problēma, kas apgrūtina piekļuvi spēlei, skatiet šo sadaļu .
Kas ir spēles moderatori un kādas viņiem ir spēles iespējas?
Moderatori ir oficiāli projekta darbinieki, kas uzrauga noteikumu ievērošanu spēlē. Moderatori var aizliegt piekļuvi spēlei tiem spēlētājiem, kuri šobrīd neievēro spēles noteikumus, ierobežot iespējas tērzēt, ja spēlētājs lieto aizskarošus vārdus, surogātpastu vai izplata saites, var mainīt segvārdu, ja tas ir pretlikumīgs.

Spēļu moderatori nekad nepiešķir aizliegumu bez iemesla.