FashionFish

Ieteikt
 1

JAUTĀJUMI UN ATBILDES

Mēs labprāt uzklausīsim Tavus jautājumus, bet pirms tos mums sūti, ieskaties šajā sadaļā, varbūt uzreiz atradīsi atbildi uz savu jautājumu!


REĢISTRĀCIJA

Kāpēc es nevaru ielogoties (ienākt portālā)?

Atbilde:

Pastāv vairāki iemesli, kādēļ nevari ienākt portālā:

1. Tiek rakstīta nepareiza e-pasta adrese un/vai parole.

Visiem burtiem e-pastā un parolē ir jābūt rakstītiem tieši tādiem pašiem burtiem kā norādīji, reģistrējoties portālā. Ja gadījumā aizmirsi, kādiem burtiem tika rakstīta e-pasta adrese vai parole, lodziņā „Aizmirsi paroli?” ievadi savu e-pastu un spied „Atgādināt paroli”. Pēc e-pasta ievadīšanas sistēma tev automātiski nosūtīs saiti jaunas paroles izveidei.

2. Profilu ir bloķējusi vai dzēsusi portāla administrācija par portāla lietošanas noteikumu pārkāpumu. Skatīt lietošanas noteikumus.


Kā man piereģistrēties portālā?

Atbilde:

Lapas augšējā lapā stūrī spied uz „Ienākt/Reģistrēties” un aizpildi visu pieprasīto informāciju. Ņem vērā, ka laukos, par kuriem norādīts „Obligāti aizpildāmie lauki”, informācija ir jānorāda obligāti, pretējā gadījumā nevarēsi reģistrēties portālā. Savukārt informāciju pēc izvēles aizpildāmajos laukos varēsi papildināt arī pēc reģistrēšanās, ieejot savā profilā.


Vai man obligāti jāreģistrējas portālā?

Atbilde:

Lai varētu pārdot savas preces un/vai pakalpojumus, lietotājam ir jākļūst par reģistrētu portāla lietotāju. Iegādāties preces un/vai pakalpojumus no citiem reģistrētiem lietotājiem vai pievienot tās vēlmju sarakstam var arī lietotājs, kurš nav reģistrējies portālā.


PROFILA INFORMĀCIJA

Es ievietoju jaunu profila bildi, tomēr tā nenomainījās?

Atbilde:

Ja pievienoji jaunu profila bildi un tā nenomainījās, tad nospied taustiņu kombināciju Shift un F5 (refresh). Jo bilde nenomainījās tāpēc, ka tā ir saglabājusies Tava datora cache atmiņā.


Kāpēc mans profils ir bloķēts?
Atbilde:

Portāla administrācija bloķē profilus, kuros ir būtiski pārkāpts kāds no portāla lietošanas noteikumiem: ievietota neatbilstoša bilde, pie pārdodamajām precēm, saviem spoguļiem vai profilā ir sarakstīta neatbilstoša informācija (rupjības, nesaskaņota reklāma utt.), ir saņemtas vairākas lietotāju sūdzības par attiecīgā profila lietotāja/pārdevēja neatbilstošu un/vai nekorektu rīcību preču pārdošanā.

Tāpēc, ja nevēlies, lai Tavs profils tiktu bloķēts, ievieto patiesu informāciju par pārdodamo preci, cieni citus portāla lietotājus, nelieto rupjības un atkārtoti izlasi lietošanas noteikumus.


Kā es varu izdzēst savu lietotāja profilu no portāla?
Atbilde:

Lai izdzēstu savu profilu, lūdzu, raksti e-pastu portāla administrācijai uz adresi info@fashionfish.lv ar šādu lūgumu. E-pastu sūti no tās pašas adreses, ar kuru esi portālā reģistrējies.


Kā es varu nomainīt sava profila paroli?
Atbilde:

Lai nomainītu sava profila paroli, lūdzu, raksti e-pastu portāla administrācijai uz adresi info@fashionfish.lv ar šādu lūgumu. E-pastu sūti no tās pašas adreses, ar kuru esi portālā reģistrējies. Vai arī, ienākot portālā, ailītē "aizmirsu paroli" ieraksti savu e-pasta adresi un nospied pogu "atgādināt paroli".


Kā es varu nomainīt profilā reģistrēto e-pastu?
Atbilde:

Lai nomainītu savu profilā reģistrēto e-pastu vai citu informāciju par sevi, ieej savā profilā un spied uz "Profils" un aizpildi prasītos laukus, pēc tam nospiežot pogu „Saglabāt izmaiņas".


Kāpēc uz manu e-pastu pēc pieprasījuma netiek atsūtīta saite jaunas paroles izveidei?
Atbilde:

Pārliecinies, vai no fashionfish.lv saņemtais e-pasts nav iekritis mēstuļu (spam) kastītē. Ja to neatrodi, lūdzu, raksti e-pastu portāla administrācijai uz adresi info@fashionfish.lv un informē mūs.


Kā rīkoties, ja nav zināma parole un nav pieejams profilā reģistrētais e-pasts?
Atbilde:

Diemžēl tad ir tikai viena iespēja ‑ reģistrēties portālā no jauna.


Vai kāds var piekļūt manam profilam?
Atbilde:

Neviens nevar ienākt tavā fashionfish.lv profilā bez Tavas ziņas, ja vien kāds zina vai ir uzminējis profila paroli, vai kādam ir pieeja profilā reģistrētam e-pastam, līdz ar to iespēja nomainīt fashionfish.lv profila paroli, izmantojot sadaļu "Aizmirsi paroli?"

Esi uzmanīgs arī, lietojot datoru, kas pieejams vairākiem, jo, ja nebūsi izlogojies no sava profila, nākamais cilvēks var ieiet Tavā profilā Tev nezinot.

Mūsu dati ir pilnīgā drošībā un nevienam, izņemot fashionfish.lv darbiniekiem, tie nav pieejami.


MAKSAS PAKALPOJUMU LIETOŠANA


Kāpēc es nevaru pievienot pārdošanai preces, jo parādās paziņojums, ka nepieciešams iegādāties pakaramos?
Atbilde:

Lai varētu pārdot savas preces un/vai pakalpojumus portālā (ievietot tās savā profila skapī), lietotājam ir nepieciešams iegādāties pakaramos jeb sludinājuma vietu, kurā prece atradīsies. To vari izdarīt, sūtot īsziņu uz attiecīgo norādīto numuru. Katras iegādātā pakaramā "derīguma termiņš" no tā izmantošanas brīža (no brīža, kad uz tā ir ievietota prece) ir 30 dienas. Ja vēlies savu preci vai pakalpojumu turpināt pārdot pēc šī termiņa, to vari izdarīt, pagarinot termiņu ar jauna pakarināmā izmantošanu.


Kā es varu iegādāties pakaramos vai spoguļus savam profilam?
Atbilde:

Ja vēlies iegādāties maksas pakalpojumus, savā profilā izvēlies sadaļu „Pakalpojumi” un spied uz attiecīgās krāsas pakaramā vai spoguļa, ko vēlies iegādāties. Pēc tam izvēlies skaitu un attiecīgo kodu, kas parādās aprakstā, īsziņā sūti uz norādīto numuru.


Kāpēc, veicot pakalpojuma apmaksu, saņēmu atbildes īsziņu ar informāciju, ka pakalpojums piešķirts citam lietotājam?
Atbilde:
Tādas situācijas rodas, ja esi nepareizi norādījis pakalpojuma apmaksas kodu, tādā veidā apmaksājot pakalpojumu citam portāla lietotājam. Lai tā nenotiktu, pirms īsziņas nosūtīšanas pārbaudi, vai kods ir uzrakstīts pareizi!


Pievienoju pārdošanai preci, bet pēc tam to izdzēsu, jo vēlējos mainīt preces informāciju. Kādēļ atkārtoti ievietojot šo pašu preci tika izmantots atkal jauns pakaramais?
Atbilde:
Uz viena pakaramā preci var ievietot tikai vienu reizi. Nākamajā reizē nepieciešams atkal jauns pakaramais. Tādēļ, pirms preces pievienošanas, labi pārdomā, vai visu informāciju esi norādījis pareizi!


CITI JAUTĀJUMI


Kas ir Lakrica un Klasika?
Atbilde:
Portāls piedāvā lietošanai divas dažādas krāsu lapas. Gaišāka ar nosaukumu – Klasika un melnā ar nosaukumu – Lakrica. Pamēģini un sajūti sev tuvāko! Un neaizmirsti pastāstīt par savām sajūtām FashionFish, jo mēs vēlamies SPĪDĒT, spīdēt kopā ar Tevi!


Kas ir kodes?
Atbilde:
Ko darīt ieraugot kodes savā profilā pie pārdošanai ievietotajām precēm? Pasmaidīt un nesatraukties! Kodes ir kā vizuāls atgādinājums tam, ka ir laiks izvēdināt skapi. Iegādātā pakaramā termiņš tuvojas beigām un pēc pāris dienām prece tiks izdzēsta no pārdošanas. Kodes izdzēst nevarēsi, bet padzenāt gan!:) To, ka profilā ieviesušies mazie radījumi, redzēsi tikai pats, citiem portāla lietotājiem šī iespēja ir liegta.

Īsāk sakot ‑ vari neskatīties kalendārā un nedomāt par to, cik ilgs tirdzniecības laiks atlicis katrai piedāvātajai lietai, mēs tev par to atgādināsim!