bbaclub.lv

Oficiālā lapa

 

Ieteikt
 2

Skijorings 2013

2013. gada sacensību spožākos mirkļus foto tvērumā iemūžinājušas Ingūna Matheuse un Diāna Baumane.

Foto Galerijas no posmiem:

19.janvāris; 26.janvāris; 27.janvāris; 3.februāris; 23.februāris; 24.februāris; 2.marts; 9.marts; 16.marts; 17.marts; 23.marts; 24.marts; 29.marts; 6.aprīlis; 7.aprīlis.

Video Galerijas no Veinbergiem:

http://www.youtube.com/user/cirule89


         Šī skijoringa sezona mums bija pirmā, tādēļ saskārāmies ar daudziem pārbaudījumiem. Tehnika nav tā jaunākā, pareizāk sakot tā ir tikpat veca, kā ekipāža. Bet tas tik dod to prieku un azartu, jo jaunu jau var nopirkt jebkurš naudīgais, bet vecu salabot...

Neskatoties uz to, Mazajā tautas klasē čempionāta kopvērtējumā izcīnījām bronzas medaļas.

gal_307276895_smallgal_307276896_smallgal_307276906_smallgal_307276899_smallgal_307276904_small

Čempionāta kopvērtējuma pilnie rezultāti pa klasēm:

Mazā tautas klase

Lielā tautas klase

Mazā meistarklase

Lielā meistarklase

Opens klase

Kvadraciklu klase

Kross (solo motocikli)

Spēkrati, ar ko mēs startējam:

gal_299780179_large
txt_90352_

 

1. foto - Standarta 125ccm Padomju laikos 1980. gados ražotā Minska, kam veiktas  nelielas modifikācijas cilindra ieplūdes un izplūdes lūkām, karburatorā gigantiska izmēra dīze, kas paredzēta ~200ccm motoriem un, protams, milzumlielais aizmugures zobrats, kurš dod mums iespēju izmantot visus 4 ātrumus sacensībās. Maksimālais ātrums mērīts ar GPS navigāciju - tieši 70 Km/h. Kompresijas pakāpe orģinālā 7:1.
2. foto - Standarta 175 ccm Padomju laikos 1979. gadā ražotais Voshods, kam motora cilindra lūkas ir tikai iztīrītas no nelīdzenumiem, uzlikts motocikla Jawa 350 karburators, kuram palielināts dīzes izmērs. Pilnībā nomainīta ritošā daļa, jo Voshodam nāca 16" diski, bet patreiz ir 18" diski. Aizmugure un priekša tika pielāgota un salikta no motocikla Jawa 358. Tā kā tika pāriets no 16" diskiem uz 18" diskiem mums bija iespēja lietot īstās ziemas riepas.

Uz nākamo sezonu paredzēts uzlabot:

Palielināt cilindra ieplūdes-izplūdes lūkas, noslīpēt pārplūdes lūkas un pacelt motora apgriezienus aptuveni līdz 9000rpm. Pie šādas modifikācijas esošais orģinālais karburators vairs nespēs pabarot šo motoru, tāpēc jau ir iegādāts japāņu ražojuma MIKUNI karburators tieši sporta tehnikai. Kompresijas pakāpe tiks palielināta, sēdinot galvu un sasniedzot aptuveni 12:1 vajadzīgo pakāpi. Daudz būs jāpiedomā pie izplūdes, jo šogad jau viņa netiek galā ar mūsu izplūdes gāzēm.Sajūga kurvī jasaliek visi sporta diski, jo patreiz mums ir tikai 2 no 5, citādi vai nu sajūgs slīdēs, vai būs tik ciets, ka nevarēs to izspiest nemaz. Ritošo daļu pardzēt nedaudz izmainīt, nomainot priekšējo dakšu un uzliekot citu stūri. Protams, abas ziemas riepas , kā pats par sevi saprotams. Arī dažas citas sīkas lietiņas, kas šogad vienkārši kavēja uzrādīt labākus rezultātus.

Mazās tautas klases tehniskie nosacījumi:

Motora darba kubatūra gaisa dzesēšanas 2 taktu motoriem līdz 200ccm, 4 taktu motoriem līdz 250ccm. Motocikliem ir jāsaglabā konkrētas markas pamata elementi: rāmis, motors un amortizatori. Motocikliem piemērojamas tikai ceļa motociklu riepas, kuras nedrīkst būt grieztas vai citādi pārveidotas, bez radzēm.