Select

Oficiālā lapa
Ieteikt
 29

Jautājumi un atbildes

Kādi ir pasūtījuma piegādes veidi?
Preces tiks piegādātas pēc Jūsu izvēles:
* Pasta nodaļā
kas izsūtīs uzaicinājumu ar norādi par pastā apmaksājamā rēķina summu.

* Omniva pakomātā
Jums tiks nosūtīts SMS paziņojums, kurā būs norādīts pakomāta nosaukums, durvju atvēršanas kods, apmaksas summa, atpakaļsūtīšanas kods un preču glabāšanas termiņš. Pakomātos pakas tiek uzglabātas 7 dienas. Apmaksu par veikto pasūtījumu būs jāveic tieši pirms preču saņemšanas pakomātā, norēķinoties ar savu bankas karti.
Kādi ir pasta izdevumi?
Pasūtījumu piegāde uz:
* Latvijas pasta nodaļu 4,25€
* Omniva pakomātu 3,95€
Cik ilgi piegādā pasūtījumu?
1. Piegāde, ja pasūtījums veikts mūsu interneta veikalā
Ja pasūtījumu mūsu interneta veikalā veiksiet darbadienās līdz plkst. 12.00, tad tas tiks sapakots tajā pašā dienā! Vidējais piegādes laiks, ko nodrošina mūsu sadarbības partneri, ir apmēram 7 darba dienas. Izmantojot citus pasūtīšanas veidus - piegāde 2-3 nedēļu laikā.

2. Pagarināts preces piegādes termiņš
Ja tiks pagarināts kādas preces piegādes termiņš, Jums tiks nosūtīta informatīva vēstule vai arī Jūs informēsim telefoniski, ja būsiet norādījis savu kontakttālruņa numuru.
Vai pasūtīto preci ir iespējams atgriezt vai mainīt?
Pasūtītājam ir tiesības 30 dienu laikā no preču saņemšanas dienas izmantot atteikuma tiesības un atsūtīt iegādātās preces atpakaļ. Jums būs jāsedz ar preču atpakaļ atdošanu saistītās tiešās izmaksas, ja tādas rodas.

Preču apmaiņas gadījumā vispirms tiek atmaksāta preces vērtība, pēc tam nosūtīts apmaiņas pasūtījums bez pasta izdevumiem. Saņemot jauno apmaiņas preci, par to jānorēķinās savā pasta nodaļā vai pakomātā.