Aliexpress LV Iepirkšanās | Atlaides 2020 [Aliekspress Jaunumi]

 

Ieteikt

Būtisks pircēju ceļvedis pirkumiem AliExpress: Kas tas ir? Kā es varu iepirkties?

"Kā darbojas AliExpress?" Lai gan Aliekspress pastāv jau vairākus gadus, mēs joprojām bieži dzirdam šo jautājumu, tāpēc šajā rakstā mēs izskaidrosim, kā iepirkties AliExpress.

Šis ir detalizēts ceļvedis ar visiem soļiem, kas jāievēro pirms preces iegādāšanās šajā slavenajā tiešsaistes veikalā, kā arī mēs atbildēsim uz visbiežāk uzdotajiem jautājumiem, kas izteikti bloga komentāros. Mēs jums pastāstīsim, kā atrast firmas produktus, identificēt labu pārdevēju, kādas maksājuma metodes atļauj šī Ķīnas tiešsaistes iepirkšanās platforma, kā sazināties ar pārdevējiem... Tātad, ja esat jauniņais vai arī jums ir kādi jautājumi, turpiniet lasīt! Šis raksts jums būs ļoti noderīgs.

Kas ir AliExpress? Vai ir droši iepirkties šajā ķīniešu platformā?


AliExpress ir kļuvis par pasaulē lielāko tiešsaistes veikalu. Jaunākā statistika rāda, ka šis Ķīnas veikals gūst 3 reizes lielāku peļņu nekā Amazon un eBay kopā, un daudzās pasaules valstīs sevi nostiprina kā iecienītākā iepirkšanās platforma. Miljoniem cilvēku iepērkas AliExpress. To apgalvojot, mums šis tas ir jāprecizē: AliExpress nav vienkāršs veikals, tā ir vesela platforma, kas savieno miljoniem pārdevēju un pircēju.

Tādēļ AliExpress uzņemas svarīgas funkcijas, piemēram, kontrolē, vai pārdevēji ievēro noteiktos noteikumus, aizsargā pircējus, ja viņiem rodas kādas problēmas šajā platformā, glabā jūsu naudu drošībā, līdz jūs apstiprināt, ka esat saņēmis pasūtīto preci, rīkojas kā starpnieks starp iespējamām problēmām starp pārdevēju un pircēju. Ir vērts pieminēt, ka AliExpress ir ārkārtīgi neiecietīgs pret pārdevējiem, kas neievēro noteikumus, un soda viņus, slēdzot viņu veikalu un padzenot no AliExpress platformas.

Kā identificēt uzticamus pārdevējus


Kā jau iepriekš minējām, AliExpress ir platforma, kas darbojas kā starpnieks starp pircēju un pārdevēju, un tikai pats pārdevējs ir atbildīgs par pareizu pasūtījuma nosūtīšanu, pārliecinoties, ka produkts atbilst produkta aprakstam. Tāpēc ir ļoti svarīgi atrast uzticamu pārdevēju. Mums pašiem ir jāizvērtē, kurš pārdevējs piedāvā labākos produktus un kuram ir vislabākā reputācija. To iespējams veikt ar šādām darbībām:

  1. Pārbaudiet pārdevēja reputāciju, to var atrast lapas augšējā labajā pusē. Šeit jūs redzēsiet vai nu medaļas (laba reputācija), dimantus (ļoti laba reputācija) vai kroņus (izcila reputācija). Noklikšķinot uz šīm ikonām, jūs varēsiet redzēt pārdevēja vidējos rādītājus attiecībā uz “preces aprakstu”, “saziņu ar klientiem” un “nosūtīšanas ātrumu”. Ja rādītāji ir virs vidējā, tie tiks parādīti zaļā krāsā, ja zem vidējā līmeņa - sarkanā krāsā. Atcerieties, ka šos rādītājus AliExpress piešķir, izmantojot pircēju vērtējumus par doto pārdevēju, tāpēc ne AliExpress, ne pats pārdevējs tos mainīt nevar.
  2. Otrais aspekts, kas jāņem vērā, novērtējot pārdevēju, ir pircēju atsauksmes/vērtējumi un komentāri. Tas jums sniegs labu priekšstatu par paša produkta kvalitāti un pircēju vispārējo apmierinātību. Tas arī sniegs jums informāciju par nosūtīšanas laiku un to, vai produkts atbilst aprakstītajam.
  3. Tāpat ir arī noderīgi apskatīt, cik cilvēku ir iegādājušies doto preci no pārdevēja. Ja ir daudz pārdoto preču un klientu vērtējumi ir pozitīvi (zvaigznes un procenti), mēs varam būt visai droši, ka mums ir darīšana ar uzticamu pārdevēju.
  4. Ja jums vēl ir šaubas (lai cik arī mazas tās būtu), jūs varat pa tiešo sazināties ar pārdevēju, lai viņš tās varētu kliedēt. Jūs varat pārdevējam jautāt par produkta autentiskumu, vai produkta, kas tiks nosūtīts uz jūsu mājām, logotips ir novietots pareizi, vai prasīt jums nosūtīt oriģinālā produkta attēlus. Īsāk sakot, vienmēr, kad jums rodas šaubas, nebaidieties sazināties ar pārdevēju, tādā veidā jūs izvairīsieties no nepatīkamiem pārsteigumiem, kad paciņa tiks nogādāta jūsu mājās.
Redzat, atrast uzticamu pārdevēju ir vieglāk, nekā sākumā liekas!

Kā atšķirt produkta kopiju no oriģināla


Kad mēs meklējam produktus AliExpress, ir grūti atšķirt viltojumu no oriģinālā produkta. Tas droši vien ir tāpēc, ka AliExpress pārdotās kopijas ir ļoti profesionāli izgatavotas. Ja jūs mēģināt atrast 100% oriģinālu zīmolu, jums palīdzēs dažas lietas, kas jāpatur prātā. Pirmā ir cena: ja redzat, ka produkts nav īpaši lētāks kā firmas oficiālajā veikalā blakus mājai, tad varat secināt, ka jums ir darīšana ar oriģinālo zīmola produktu (jo viltojumi ir daudz lētāki).

Otrs veids, kā identificēt oriģinālu produktu, ir apskatīt produkta aprakstu un skatīties, vai tajā ir minēts vārds “oriģināls”. Ja šis vārds ir minēts, tas nozīmē, ka pārdevējam jums ir jānosūta oriģināls produkts. Visbeidzot, līdzīgi kā iepriekš minētais, bet vēl drošāk, ir atzīme “Garantēts, ka ir oriģināls”, kuru varat atrast zem produkta apraksta.

Ja redzat šo logotipu, varat būt pārliecināts, ka produkts ir 100% oriģināls. AliExpress šajā ziņā ir ārkārtīgi stingrs. Ja pārdevējs nav godīgs un pārdod viltojumus, bet uz viņa produkta ir šis zīmogs, AliExpress slēgs doto veikalu. Ja esat iegādājies produktu un atklājat, ka produkts nav oriģināls, jums būs tikai jāsazinās ar AliExpress un jāpierāda, ka produkts nav oriģināls, lai viņi veiktu attiecīgas darbības šajā sakarā. Kad būsiet pierādījis, ka produkts ir viltots, jūs atgūsiet savu naudu, pārdevēja veikals tiks slēgts un vairumā gadījumu jūs varēsiet viltoto produktu paturēt sev.

Kā veikt pirkumu / Maksājuma metodes / Pircēju aizsardzība


Divas no tālāk aprakstītajām metodēm piedāvā Pircēju aizsardzību. Tas nozīmē, ka AliExpress jūs aizsargās, ja kaut kas slikts notiks ar jūsu pasūtījumu. Kad kaut ko pasūtāt, AliExpress uzglabā jūsu naudu līdz brīdim, kad esat saņēmis savu pasūtīto preci un esat pilnībā apmierināts ar to. Tikai tad viņi pārskaita jūsu naudu pārdevējam.

Principā te tiek izmantota darījuma (Escrow) sistēma, kurā AliExpress darbojas kā starpnieks, uzglabājot naudu, un naudu piešķir tikai tad, kad pircējs ir apstiprinājis preču saņemšanu vai kad ir beidzies pasūtījuma aizsardzības laiks.

Escrow metode / AliPay – Risks pircējam: Nav


Escrow / AliPay metode ir ļoti līdzīga PayPal. Kad jūs izmantojat Escrow, naudu patur trešā puse un tā atbrīvo naudu tikai tad, kad pircējs apstiprina savu apmierinātību ar produktu. Escrow ir ļoti populāra norēķinu metode gan AliExpress, gan citos tiešsaistes pirkumos, jo tā ir sistēma, kas aizsargā gan pircēju, gan pārdevēju. Viss, kas jums jādara, ja vēlaties izmantot šo maksājuma veidu - atveriet AliPay kontu un papildiniet virtuālo karti ar vēlamo naudas summu savā kontā. Kā jau tika minēts, tā ir AliExpress izveidota sistēma, tādējādi jums būs daudz garantiju.

Bankas karte – Risks pircējam: Nav


Norēķinoties ar bankas karti, AliExpress arī izmantos Escrow, tāpēc jūsu nauda tiks pilnībā aizsargāta, līdz jūs apstiprināsiet, ka esat saņēmuši pasūtīto preci. Tas ir ļoti vienkāršs maksāšanas veids. AliExpress pieņem Visa un debetkartes, Mastercard kredītkartes un Maestro debetkartes.

Savukārt, ja jūs baidāties maksāt ar karti, varat pajautāt savai bankai par slavenajām “virtuālajām kartēm” vai “priekšapmaksas kartēm”, kas ir īpaši paredzētas pirkumu veikšanai tiešsaistē: uz tām ir ierobežota naudas summa, ko mēs paši tur uzliekam, bet pārbaudiet, vai kartes ir Visa vai Maestro.

Bankas pārskaitījums – Risks pircējam: Vidējs


Tas ir retāk lietots maksāšanas veids, turklāt pasūtījumus var apmaksāt tikai ar summu, kas lielāka par 20 ASV dolāriem (un tikai ASV dolāros), tāpēc mēs neiesakām to lietot, ja vien jums nav citu veidu, kā norēķināties par pirkumu. Ņemiet vērā, ka bankas parasti iekasē maksu par pārskaitījuma veikšanu, īpaši gadījumos, ja tas notiek ārvalstu valūtā un tas ir starptautiskais pārskaitījums. Ja izvēlaties šo maksāšanas metodi, jūsu nauda tiks aizsargāta, jo AliExpress to glabā līdz brīdim, kad apstiprināt sava pasūtījuma saņemšanu.

Citas maksājuma metodes


AliExpress arī pieņem: WebMoney, Western Union, Yandex.Money, QIWI, DOKU, MercadoPago, Ticket, American Express… Bet pats galvenais - nekad nemaksājiet ārpus AliExpress platformas, jo, ja jums radīsies problēmas ar pārdevēju, viņi nevarēs jums palīdzēt.

Strīdi un prasības


Dažreiz pasūtītajam produktam var būt defekts, tādā gadījumā jūs varēsiet izdarīt divas lietas. Pirmā – sāciet strīda prasību ar pārdevēju, lai atrisinātu problēmu. Lai to izdarītu, jums vienkārši jādodas uz savu pasūtījumu un jāmeklē poga “atvērt strīda prasību”, jāaizpilda vienkārša anketa, kurā jāaugšupielādē attēli kā pierādījums, lai pārdevējs redzētu esošo problēmu un piedāvātu risinājumu.

No šī brīža var notikt vairākas lietas:
  1. Pārdevējs jums piekrīt. Strīds tiek atrisināts jūsu labā, un dažu dienu laikā jūs saņemat atpakaļ savu naudu.
  2. Pārdevējs jums piedāvā citu risinājumu, piemēram, mazāk naudas. Ja tas šķiet saprātīgi, jums jānoklikšķina uz “pieņemt”, strīds tiks izbeigts ar šo lēmumu, un jūs saņemsiet savu naudu dažu dienu laikā.
  3. Pārdevējs piedāvā jums citu risinājumu, un jūs tam nepiekrītat. Šajā gadījumā jūs varat noraidīt viņa piedāvājumu un izteikt jaunu priekšlikumu, vai arī, ja jūs esat pārliecināti, ka jums ir taisnība, pagaidiet dažas dienas, līdz AliExpress automātiski iesaistās strīdā, lai piedāvātu jums jaunu risinājumu.
Mēs vēlamies uzsvērt ļoti svarīgu lietu: pievērsiet uzmanību tam, ko norādījāt, aizpildot formu, jo jūs varat izvēlēties starp “tikai naudas atmaksu” (jūs pieprasāt tikai naudu) vai “atmaksu un preces atgriešanu”, kad jūs piekrītat nosūtīt iegādāto preci atpakaļ. Atcerieties, ka jums būs jāmaksā pasta izdevumi sūtīšanai uz Ķīnu un nosūtīšanas izmaksas var būt dārgākas nekā pats produkts.

Piegādes laiki


Vēl viens bieži uzdotais jautājums ir sekojošs: Cik ilgā laikā es saņemšu savu pasūtījumu? Šeit nav vienas atbildes, jo piegādes laiks ir atkarīgs no nosūtīšanas metodes, galamērķa valsts utt.… Bet pasūtījuma aizsardzības laiks ir 60 dienas, tāpēc tas ir maksimālais piegādes laiks. Ja savu pasūtījumu neesat saņēmuši šajā laikā, ir ļoti svarīgi uzsākt strīda prasību un pieprasīt atgriezt naudu vai pagarināt aizsardzības termiņu.

AliExpress pirkuma garantija


Jau kādu laiku AliExpress piedāvā garantiju daudziem saviem tehnoloģiju produktiem: mobilajiem tālruņiem, zibatmiņām u.c.... Bet ko tā īsti dod? Šī garantija, kurai ir papildu maksa, kas parasti tiek iekļauta produkta pirkšanas cenā, ir neatkarīgs pakalpojums pārdevējam, tāpēc jums nebūs jāuztraucas, vai jums negadīsies slikts pārdevējs, jo jūs varēsiet garantiju izmantot, nemaz ar viņu pašu nerunājot.

Jums būs tikai jāpārliecinās, ka produktam, kuru vēlaties iegādāties, ir šī garantija (jo tā nav pieejama visās valstīs). Ja jūsu produkts sabojājas viena gada laikā pēc pasūtījuma saņemšanas, jums būs jāsameklē pasūtījums savā AliExpress kontā, jānoklikšķina uz pogas “pieprasīt garantiju” un jāaizpilda forma. Kad viņi saņems jūsu pieprasījumu, jums būs jānosūta savs mobilais tālrunis uz noliktavu, un 10 darba dienu laikā jūs saņemsiet jaunu mobilo tālruni.

Svarīga piezīme: Sākot ar 2017. gada jūliju, AliExpress vairs nepiedāvā šo garantiju savām mobilajām ierīcēm.

Citi biežāk uzdotie jautājumi


Šajā ceļvedī mēs esam mēģinājuši iekļaut visu, kas jums jāzina, lai iegādātos preces, taču ir palikuši daži jautājumi, kurus jūs bieži uzdodat mūsu bloga komentāros, tāpēc aplūkosim pašus populārākos, lai sniegtu jums palīdzību. Ja jūsu jautājums šeit neparādās, mēs iesakām doties uz šo lapu, kur AliExpress atrisina biežāk uzdotos jautājumus, kurus jūs uzdodat blogā.

AliEkspress / AliPay atceļ manu pasūtījumu, kad maksāju ar kredītkarti, un lūdz man nosūtīt dokumentāciju.


Pēdējā laikā mēs redzam pieaugošu komentāru skaitu par šo konkrēto tēmu. Mēs, AlixBlog, esam ņēmuši lietas savās rokās un sazinājušies ar AliExpress, lai saņemtu paskaidrojumus. Pateicoties jūsu komentāriem, mēs viņiem esam arī iesnieguši sarakstu ar lietām, kuras platformā būtu jāuzlabo. Viņi mums nosūtīja visai garu e-pastu, tāpēc mēs izvēlējāmies publicēt tikai pašas svarīgākās sadaļas:

AliExpress – “Mēs esam pamanījuši, ka palielinās jautājumu skaits par AliPay norēķinu sistēmu. Mēs esam informēti par šo problēmu un atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Mēs cītīgi strādājam ar AliPay, lai pēc iespējas ātrāk atrisinātu šo problēmu, lai padarītu iepirkšanās pieredzi daudz intuitīvāku un ērtāku AliExpress pircējiem.”

Mēs arī likām viņiem saprast vispārējo neapmierinātību, kuru izjūt pircējs, kad pasūtījums tiek atcelts. Mēs minējām, ka pircēji jūtas mazliet bezpalīdzīgi gadījumos, kad nauda tiek noņemta no bankas konta, bet pēc tam tiek atcelts pasūtījums. Viņi atbildēja šādi:

AliEkspress – “Lūdzu, atcerieties, ka jūsu nauda ir drošībā. Nauda tiek aizturēta tikai drošības pārbaužu dēļ, AliPay neatskaitīs nekādu summu no jūsu samaksātās naudas.”

Izskatās, ka AliExpress zina, ka problēma pastāv, un vēlas to atrisināt pēc iespējas ātrāk, jo saprot, ka tas viņiem ļoti kaitē. Viņi arī vēlas, lai mēs zinātu, ka, ja pasūtījums tiks atcelts, mūsu nauda būs drošībā.
Pēc saņemtā e-pasta mēs viņiem nosūtījām vēl vienu e-pastu, uzdodot konkrētākus jautājumus. Kad viņi mums atbildēs, mēs paplašināsim šo sadaļu:) . Pagaidām mēs atstājam soļus, kas jums jāveic, un tie ir izskaidroti šajā lapā.

Vai es varu atcelt savu pasūtījumu?


Vēl viens ļoti bieži uzdotais jautājums ir šāds. Un tam ir ļoti vienkārša atbilde: pašlaik AliExpress ļauj automātiski atcelt pasūtījumu, kamēr tiek pārbaudīts maksājums (dažas stundas pēc maksājuma veikšanas), un nauda tiks automātiski jums atgriezta atpakaļ. Bet, ja jūs jau esat izturējis verifikācijas procesu, jūs varat pārdevējam lūgt atcelt savu pasūtījumu, un pārdevējam jūsu lūgums vispirms būs jāakceptē, taču pastāv iespēja, ka viņš to nedarīs, ja viņš jūsu pasūtījumu jau būs jums nosūtījis.

Es neesmu saņēmis naudu, kas man pienākas atmaksas gadījumā


Neatkarīgi no tā, vai jūs paši atcēlāt savu pasūtījumu vai uzvarējāt strīdā, naudu jūs saņemsiet ar to pašu maksājuma metodi, kuru izmantojāt pirkuma veikšanai. Bet tas nav tūlītējs process, jo AliExpress vispirms būs jāveic daži pasākumi un pēc tam jāsāk naudas atgriešanas process, kas var aizņemt dažas dienas.
Lai uzzinātu savu naudas atgriešanas statusu, dodieties uz savu pasūtījumu (no sava datora) un virziet peles kursoru virs pogas “Atmaksas statuss”. Kad 3 punkti ir oranži, tas nozīmē, ka naudas atgriešanas process jau ir sācies un jūs saņemsiet savu naudu atpakaļ aptuveni 3-15 darba dienu laikā.

Mūsu nobeiguma domas


Lūk, te tas ir! Pilnvērtīgs ceļvedis, kā iegādāties preces AliExpress. Kopumā mēs uzskatām, ka AliExpress ir lielisks tiešsaistes veikals, kurā iespējams atrast visu veidu kvalitatīvus produktus par ļoti lētām cenām. Protams, tāpat kā jebkurā tiešsaistes veikalā, veicot pirkumu, ir jāievēro daži piesardzības pasākumi. Bet mēs uzskatām, ka, ja sekosiet šajā ceļvedī sniegtajiem padomiem, jūs gandrīz līdz minimumam samazināsiet riskus, kas saistīti ar iepirkšanos šajos makro veikalos.

Runā

    Par šo profilu

    AliExpress LV ir vadošais globālais e-komercijas tirgus pārdevējiem un piegādātājiem, lai piedāvātu savus produktus tieši gala patērētājam.
    Aliekspress jaunumi un atlaides.