E-Lats

Oficiālā lapa
Ieteikt
 5

Jautājumi un atbildes

Kā notiek elektropreču un tehnikas maiņa?
Nododot SIA "E Lats" lietotu mobilo telefonu vai citu elektrotehnikas preci, Jūs varat to samainīt gan pret jaunu, gan pret citu lietotu mobilo telefonu vai elektrotehnikas preci.

Saņemot Jūsu izvēlēto jaunu/lietotu mobilo telefonu vai citu elektrotehnikas preci, daļu no samaksas sedz realizācijā nodotā prece. Savukārt izvēlēto preci Jūs varat saņemt filiālē vai pēc izvēles jebkurā vietā Latvijā.

Telefonu un citu elektrotehnikas preču cenas skatīt internetveikalā - http://www.e-lats.lv .

Telefons uzziņām: 7160333; 26664333.
Kā nemaksāt par piegādi?
Ja vēlies maksāt tikai par preci, izdarot pasūtījumu, izvēlies preces saņemšanu attiecīgajā "E Lats", filiālē, kurā tā atrodas. Tādā gadījumā par piegādi nebūs jāmaksā.
Kāda ir preču garantija?
Preces tiek pārbaudītas gan pieņemšanas, gan pārdošanas brīdī. Precēm tiek nodrošināta garantija Latvijas Republikas noteiktajā kārtībā.
Preču piegāde:
Par preces piegādi nav jāmaksā, ja klients to saņem Rīgā, tajā "E Lats" filiālē, kurā prece atrodas.

Preču piegāde Rīgas robežās maksā Ls 4.

Piegāde Latvijas teritorijā ārpus Rīgas, balstoties uz Latvijas pasta noteiktajām cenām, maksā, sākot no Ls 5,50. Valsts teritorijā iespējami šādi Latvijas eksprespasta piedāvātie piegāžu veidi:

- prece tiek piegādāta līdz klienta mājām;
- prece tiek nogādāta klienta norādītajā pasta nodaļā.

Par preču piegādi var maksāt:

- ar pārskaitījumu;
- skaidrā naudā preces saņemšanas brīdī (norēķinoties šādi, Latvijas pasts iekasē 2 % no maksājamās summas).
Apmaksu var veikt:
- ar pārskaitījumu;

- skaidrā naudā, preci saņemot;

- norēķinoties ar debet vai kredītkarti.
Vai preci var iegādāties arī ar interneta starpniecību?
Jā!

Preci var pasūtīt:

- izmantojot "iepirkšanās grozu";
- pa tālruni;
- pa e-pastu;
- izmantojot faksu.

Gadījumā, ja klients nesaņem atbildi divu stundu laikā pēc pasūtījuma veikšanas internetā, tāpat arī, jebkurai citai neskaidrībai rodoties, var droši zvanīt pa tālruni 67160333 vai 26664333!
Kā pasūtīt preci?
Preci var pasūtīt:

- izmatojot "iepirkšanās grozu" "E-Lats" internetveikalā,

- pa tālruni,

- pa e-pastu,

- izmantojot faksu.

Gadījumā, ja klients nesaņem atbildi divu stundu laikā pēc pasūtījuma veikšanas internetā, tāpat arī jebkuras citas neskaidrības gadījumā var zvanīt pa tālruni 67160333 vai 26664333.
Visus jautājumus vai neskaidrības var risināt:
Zvanot SIA "E-Lats" e-veikala operatoriem darba dienās no pulksten 9 līdz 19 pa tālruni 67160333 vai 26664333, kā arī sūtot jautājumus uz e-pastu: elats@elats.lv, vai izmantojot faksu – 67627773.
Atbilde uz jautājumu, no kāda vecuma var pārdot mantas:
Sākot no 18 gadu vecuma, kad ir sasniegta pilngadība. Nelokāms nosacījums ir, lai cilvēkam klāt būtu derīga pase vai autovadītāja apliecība ("baltās tiesības" jeb braukšanas mācību atļauja nav uzskatāms kā personu apliecinošs dokuments!).