Darbs

Ieteikt
 
Klientu attiecību speciālists/-e

DeskTime ir Latvijā radīta automātiskās darba laika un produktivitātes uzskaites programmatūra, kas palīdz analizēt un uzlabot gan komandas, gan individuālo darba efektivitāti. Uzņēmums dibināts 2011. gadā kā viens no pirmajiem Draugiem Group starptautiskajiem projektiem. Par šo Latvijā izveidoto programmu rakstījuši arī starptautiskie mediji, tostarp “Forbes”, “The Washington Post”, “Mashable”, “Business Insider” un citi. Šobrīd mūsu pakalpojumus izmanto vairāk nekā 380 tūkstoši lietotāju visā pasaulē, padarot DeskTime par vienu no straujāk augošajiem Draugiem Group uzņēmumiem, tāpēc meklējam komandas papildinājumu un aicinām darbā kolēģi: Klientu attiecību speciālistu/-i!

Darbs DeskTime noris dinamiskā un starptautiskā vidē. Tā ir iespēja iepazīt globālā tirgus specifiku, līdzdarboties projektu izstrādē un iegūt plašas zināšanas par SaaS jeb programmatūras kā pakalpojuma jomu. Tavs darbs ikdienā būs saistīts ar klientu apzināšanu, intervēšanu, analīzi un izglītošanu, tādējādi būtiski uzlabojot viņu pieredzi DeskTime lietošanā. Ikdienā strādāsi ciešā sadarbībā ar atbalsta, pārdošanas un mārketinga komandām.

Tavi pienākumi:

  • Veidot uzticamas biznesa attiecības ar klientiem;
  • Nodrošināt informatīvo atbalstu, kā arī apmācības DeskTime esošajiem un jaunajiem klientiem;
  • Sniegt profesionālu, ātru un laipnu atbalstu, vadoties pēc uzņēmuma noteiktajām kvalitātes prasībām;
  • Uzkrāt un analizēt klientu atsauksmes un ieteikumus;
  • Uzlabot klientu lietošanas pieredzi un apmierinātību ar uzņēmuma piedāvāto servisu, izglītojot klientus par produkta pielietojumu;
  • Sekot līdzi un informēt izstrādes un klientu atbalsta komandas par nepieciešamajiem sistēmas un produkta uzlabojumiem;
  • Apzināt klientus par produkta lietošanas paradumiem un nākotnes plāniem;
  • Demo un informatīvā atbalsta zvanu vadīšana lietotājiem, izmantojot klientam ērtāko saziņas kanālu;
  • Klientu iepazīstināšana ar jaunām un esošām produkta funkcijām;
  • Aktīvs produkta pārdošanas darbs.

Prasības, ko sagaidām:

  • Augtas komunikāciju prasmes, spēja rast kopīgu valodu ar dažādu tautību un kultūru pārstāvjiem;
  • Vēlme un prieks aktīvi palīdzēt un rūpēties par klientu labsajūtu;
  • Labi attīstīta kritiskā un analītiskā domāšana;
  • Interese un ieinteresētība produkta attīstībā;
  • Iepriekšēja darba pieredze klientu apkalpošanā (pieredze darbā B2B sektorā tiks uzskatīta par priekšrocību);
  • Teicamas angļu un latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstos (spāņu, vācu un krievu valodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību);
  • Spēja strādāt patstāvīgi un ātri reaģēt stresa un neierastās situācijās;
  • Prasme rīkoties ar datoru, dažādām saziņas programmām un citām sistēmām;
  • Sadarbībspējīgs Covid-19 sertifikāts, kas apstiprina Covid-19 pārslimošanas vai vakcinācijas faktu.

Darba vide un rīki:

  • Projektu vadībai izmantojam Jira;
  • Dokumentāciju rakstām Confluence;
  • Zvanus plānojam "Calendly";
  • Zvaniem ar klientiem izvēlamies Zoom, Meet, Skype, WhatsApp;
  • Savastarpēji komunicējam Slack;
  • Ir pašu izstrādāts CRM.

Mēs piedāvājam:

  • mūsdienīgu un labiekārtotu biroju Mārupē, Ziedleju ielā 6; kā arī iespēju strādāt miksēti (attālināti/klātienē);
  • ikmēneša atalgojumu no EUR 1000,- līdz EUR 1850,- bruto (viss atkarīgs no tavām zināšanām, prasmēm un līdzšinējās pieredzes);
  • iespēju izvēlēties darbam nepieciešamo tehniku un platformu (Linux, Mac vai Windows);
  • apmaksātas pusdienas birojā;
  • apmaksātu labumu karti tēriņiem ārpus biroja;
  • bezmaksas autostāvvietu pie biroja;
  • ļoti labu veselības apdrošināšanas polisi, visas sociālās garantijas;
  • sporta klubu abonementu neierobežotam apmeklējumu skaitam; 
  • apmaksātu dzimšanas dienas brīvdienu;
  • 35h darba nedēļa (vasaras periodā piektdienas ir saīsinātas par 2h);
  • iespēju pilnveidot zināšanas apmaksātās konferencēs un semināros;
  • jautrus komandas saliedēšanās pasākumus, iedvesmojošas vieslekcijas.

Gaidīsim Tavu CV un motivācijas vēstuli par to, kāpēc būsi īstais DeskTime komandas papildinājums! 


SIA DeskTime (Reģ. nr. 40203168348)


Citas vakances