Darbs

Ieteikt
 
Klientu atbalsta komandas vadītājs/-a

Mapon izstrādā viegli lietojamus un efektīvus GPS izsekošanas un autoparka pārvaldības risinājumus transporta un loģistikas, pārvadājumu, lauksaimniecības, būvniecības u.c. nozaru uzņēmumu vajadzībām. Uzņēmums ir starp tirgus līderiem un šobrīd izseko vairāk nekā 150 000 kustīgu objektu visā pasaulē, kas kopsummā mērojuši jau vairāk nekā 23 miljardus kilometru.

Mapon klientu atbalsta komanda strādā ar klientu atbalstu Latvijā (telefons, e-pasts), nodrošina autoelektriķu dienesta darba plānošanu gan Latvijā, gan projektos ārvalstīs, nodrošina atbalstu Mapon filiālēm Somijā, Igaunijā, Lietuvā, Spānijā un Mapon risinājumu izplatītājiem globāli.

Meklējam drosmīgu, progresīvu un uz rezultātu vērstu Klientu atbalsta dienesta vadītāju - kurš/-a ir entuziasma pilns darīt - sistemātiski strādāt pie esošo procesu pilnveidošanas un automatizācijas, jaunu procesu ieviešanas gan Latvijas komandā, gan globāli, nodrošināt labās prakses un zināšanu pārnesi uz filiālēm.

Ja spēj un vēlies saskatīt un realizēt iespējas, lai palīdzētu mums augt, tad pievienojies mūsu komandai!

Tavā pārziņā būs:

  • Latvijas komandas vadība, attīstība un darba sistematizācija
  • klientu apkalpošanas servisa darba analīze, tā kvalitātes uzlabošana un  pilnveidošana
  • cieša sadarbība ar vadību un citām struktūrvienībām - jaunu, inovatīvu risinājumu ieviešana
  • labās prakses un pieredzes pārnese uz filiālēm
  • klientu atbalsta KPI sistēmas ieviešana un uzturēšana

No Tevis sagaidām:

  • spēju organizēt globālas komandas darbu un iedvesmot to kopīgiem mērķiem
  • izcilu klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanu
  • spēju analizēt situācijas, piedāvāt un ieviest efektīvus risinājumus
  • tehnisku domāšanu un izpratni par biznesa procesiem 
  • izcilas saskarsmes prasmes
  • ļoti labas latviešu, krievu un angļu valodas prasmes (papildu svešvalodas – priekšrocība)

Mēs piedāvājam:

  • atalgojumu sākot no 2000 EUR pirms nodokļu nomaksas (tas atkarīgs no Tavām zināšanām, prasmēm un pieredzes) + bonuss par KPI izpildi 
  • iespēju strādāt miksēti (attālināti / klātienē)
  • iespēju izvēlēties darbam nepieciešamo tehniku un platformu (Linux, Mac vai Windows)
  • apmaksātas pusdienas birojā
  • norēķinu karte apmaksātām pusdienām, strādājot attālināti
  • apmaksātu autostāvvietu pie biroja
  • labu veselības apdrošināšanas polisi, visas sociālās garantijas
  • sporta klubu abonementu neierobežotam apmeklējumu skaitam
  • apmaksātu dzimšanas dienas brīvdienu
  • vasaras periodā piektdienas ir saīsinātas darba dienas
  • iespēju pilnveidot zināšanas apmaksātās konferencēs un semināros.

Gaidīsim Tavu CV un īpaši pārdomātu motivācijas vēstuli, kurā norādi savu iepriekšējo pieredzi atbalsta komandas vadībā un atbilstību citām izvirzītajām prasībām.

AS Mapon (reģ. nr.40003800531)