Īpaši jums mēs uzrakstījām Jekaterinas Vrubel rekomendācijas no semināra, kas norisinājās mūsu pēdējās atklātās sapulces ietvaros.
Jāreklamē trakā apjomā. Pastāvīgi analizējiet, kas notiek ar klientu plūsmu. Jauno klientu skaitam jābūt lielākam par tiem, kurus jūs viena vai otra iemesla dēļ pazaudējāt.
✅ KĀ IZVEIDOT KLIENTU PLŪSMU?
Klientu plūsmas radīšanas posmi:
1. posms - mērķauditorijas sasniedzamības palielināšana, sastādot vietņu sarakstu, kurās varat atrast potenciālos klientus.
2. posms - reklāmas moduļu, tekstu bloku, attēlu, baneru izveidošana, kas izvilks klientus, saliks tos un pārvērtīs tos jūsu komerciālajos materiālos un vietnēs.
3. posms - mūsu izveidoto moduļu tieša izvietošana iepriekšminētajās vietnēs.
4. posms - nepārtraukta katras vietas efektivitātes analīze.
Jāreklamē trakā apjomā. Pastāvīgi analizējiet, kas notiek ar klientu plūsmu. Jauno klientu skaitam jābūt lielākam par tiem, kurus jūs viena vai otra iemesla dēļ pazaudējāt.
✅ KĀ IZVEIDOT KLIENTU PLŪSMU?
Klientu plūsmas radīšanas posmi:
1. posms - mērķauditorijas sasniedzamības palielināšana, sastādot vietņu sarakstu, kurās varat atrast potenciālos klientus.
2. posms - reklāmas moduļu, tekstu bloku, attēlu, baneru izveidošana, kas izvilks klientus, saliks tos un pārvērtīs tos jūsu komerciālajos materiālos un vietnēs.
3. posms - mūsu izveidoto moduļu tieša izvietošana iepriekšminētajās vietnēs.
4. posms - nepārtraukta katras vietas efektivitātes analīze.
← iepriekšējā | 5. no 57 | nākamā → |