Darbs
Ieteikt 65 TweetKlientu atbalsta speciālists/-e
Ieteikt
65
SIA Mapon aicina darbā klientu atbalsta dienesta speciālistu.(www.mapon.com)
Šim speciālistam/ei būs jāveic tikai viens, bet ļoti svarīgs uzdevums – palīdzēt mūsu klientiem gadījumos,
kad radušies kādi jautājumi vai tehniskas problēmas, kas saistītas ar uzņēmuma autoparka vadības un kontroles sistēmu.
Klientu atbalsta speciālists/-e atbild par to, lai ikviens klientu jautājums tiktu atrisināts maksimāli ātri un kvalitatīvi, norīkojot katras problēmas vai jautājuma risināšanai attiecīgo speciālistu.
Sniegsim Tev visu nepieciešamo apmācību un nodrošināsim ar profesionālu IT programmu, kas ikdienā palīdzēs veikt ienākošo zvanu apstrādi un jautājumu risināšanu.
Mēs sagaidām, lai Tev:
- rūpētu klientu labsajūta;
- interesētu sniegt klientam vislabāko pakalpojumu un visātrāko apkalpošanu;
- sagādātu prieku ātra un operatīva komunikācija ar klientu.
Mēs piedāvājam Tev:
- visas draugiem.lv darbinieka privilēģijas http://www.draugiem.lv/work/
- darbu lieliskā komandā, draudzīgā kolektīvā un brīnišķīgā, modernā darba vidē;
- bezmaksas pusdienas, dzērienus;
- biļetes uz pasākumiem, komandas izklaides u.c.
Citas vakances
- Mapon UX/UI dizainers/-e
- Mapon Datu zinātnieks/-ce
- Mapon Izstrādes tehniskais/-ā vadītājs/-a (Tech lead)
- Mapon UX/UI Designer
- Mapon Data Scientist
- Mapon Tech Lead
- Mapon Autoelektriķis/-e
- Mapon UX Researcher
- Mapon Loģistikas un iepirkumu speciālists/-e
- Mapon Vecākais/-ā PHP programmētājs/-a
- Mapon Produkta vadītājs/-a
- PEPI RER Personāla biznesa partneris/-e
- PEPI RER Kvalitātes vadītājs (-a)
- PEPI RER Pārdošanas vadītājs/-a Būvniecības un iepakošanas sektorā
- PEPI RER Finanšu direktors/-e (CFO)