www.yourstore.lv

Ieteikt
 8

Iepirkšanās un jautājumi!

Sveicināts iepirkšanās vietnē http://www.yourstore.lv 

Pēdējā laikā saskaramies ar interesantiem jautājumiem no potenciālo klientu puses, tātad visbiežāk uzdotie jautājumi un atbildes uz tiem:

1. Vai tā ir Ķīnas prece?
•Nekādā gadījumā! Visi ražojumi ir oriģināli no ES ražotājiem un zīmoliem.

2.  Kā notiek preces apmaksa un piegāde?
•Pagaidām pieejama ir tikai priekšapmaksa ar bankas starpniecību, bet līdzko būsiet pietiekami aktīvi, varēsiet norēķināties ar populārākajām maksājumu kartēm un caur PayPal sistēmu. 

3. Vai varēšu preci atgriezt, pamatotu iemeslu dēļ (par lielu / par mazu / ar defektu uc.?
•Protams, jebkurš pasūtījums ir balstīts uz distances līguma pamata, tātad, Ja jums radies pamatots iemesls, jūs preci varat atgriezt 14. dienu laikā, pēc tās iegādes. Bet darām zināmu, ka visas lietas pirms tiek nogādātas jums ir rūpīgi pārbaudītas un 99,9% gadījumu tās ir bez defektiem. 

4. Kādi ir izmēru atšifrējumi?
•Pārsvarā tie ir standarta izmēri, bet dažiem zīmoliem ir sava speifika, tāpēc pirms pirkuma rūpīgi izlasiet iekārotās lietas aprakstu un atcerieties, ka attēlā redzamā krāsa var neatbilst precei noliktavā!  Jūsu ērtībām esam izveidojuši sadaļu "IZMĒRU TABULAS" kur uzrādītie atšifrējumi atbilst redzamajiem apģērbiem un to izmēriem. Iesakamām, pirms pasūtījumu veikšanas noņemt atbilstošos mērījumus, jo nereti tik pierastais 36 izmērs patiesībā atbilst 34 un tā tālāk. Neskaidrību gadījumā droši sazinieties ar mums, ar prieku atbildēsim uz Jūsu jautājumiem!

5. Kā notiek piegāde un cik ilgā laikā pasūtījums tiek izpildīts?
• Visas preces (izņemot tās, kuras atrodas veikala noliktavā, jeb sadaļā "NOLIKTAVA" tiek pasūtītas no lieltirgotāja Vācijā! Tātad, tas nozīmē, ka katrs pasūtījums ir individuāls, tādēļ lūdzam Jūs, būt atbildīgiem veicot pasūtījumu. Piegāde līdz Rīgai parasti aizņem 10 darba dienas. Izņēmumu gadījumos tā var aizkavēties, no Mums neatkarīgiem apstākļiem (streiki, dabas katastrofas, uc.), bet līdz ko šādi apstākļi ir iestājušies, noteikti paziņosim klientiem par šīm izmaiņām, bet līdz šīm ilgākais piegādes termiņš, ko esam piedzīvojuši ir 15 dienas. Kad prece ir noliktavā un Jūsu pasūtījums ir apstrādāts un nokomplektēts, Jūs saņemsiet uzaicinājumu saņemt preci un/vai informatīvu e-pasta vēstuli par preces nodošanu izpildei kurjerdienestam. 

5. Preču apraksti?
Jau iepriekš atvainojamies par preču aprakstu tulkojumiem, tie ir radīti ar mašīntulkojuma palīdzību, tādēļ neret tie ir visai nekorekti. Ņemot vērā, ka veikala sortiments mainās katru 2. dienu, mēs nereti nepaspējam visu pārbaudīt un izlabot! Neskaidrību gadījumā rakstiet vai zvaniet mums, ar prieku palīdzēsim tikt skaidrībā ar konkrētās preces specifikāciju. 


Ja Jums ir radušies papildus jautājumi - droši rakstiet, atbildēsim ja spēsim un Paldies par izrādīto uzticību mūsu esošajiem klientiem, kuru vēlmes esam izpildījuši un arī tiem kuri ir uzdrošinājušies 1 reizi iepirkties internetā. Kā arī ceram, ka ar katru dienu  Mūsu piedāvātais pakalpojums iemantos aizvien lielāku uzticību! 

Patiesā cieņā:
YourStore komanda.