Bildes runā
1 attēls • 18. okt 2022 10:58
Šogad, neraugoties uz lielo inflāciju, kas Latvijā pārsniedz 20%, un dramatisko energoresursu cenu pieaugumu, RNP uzdevums, plānojot pārvaldīšanas maksu un veidojot remontdarbu plānu 2023. gadam, bija minimizēt visas izmaksas, lai saglabātu pārvaldīšanas maksu iepriekšējā gada līmenī vai arī noturēt tās pieaugumu krietni zem inflācijas līmeņa.
Kopumā aptuveni 40% klientu ir izdevies saglabāt p...VairākŠogad, neraugoties uz lielo inflāciju, kas Latvijā pārsniedz 20%, un dramatisko energoresursu cenu pieaugumu, RNP uzdevums, plānojot pārvaldīšanas maksu un veidojot remontdarbu plānu 2023. gadam, bija minimizēt visas izmaksas, lai saglabātu pārvaldīšanas maksu iepriekšējā gada līmenī vai arī noturēt tās pieaugumu krietni zem inflācijas līmeņa.
Kopumā aptuveni 40% klientu ir izdevies saglabāt pārvaldīšanas maksu bez izmaiņām, savukārt aptuveni pusei klientu izmaiņas nepārsniedz 5-10% robežu. Nelielam skaitam māju ar ļoti zemu maksāšanas disciplīnu, mazākajām ēkām vai citos specifiskākos gadījumos, pārvaldīšanas maksas pieaugums ir lielāks.
𝐁𝐞𝐫𝐧𝐡𝐚𝐫𝐝𝐬 𝐌𝐚𝐥̧𝐢𝐧𝐨𝐯𝐬𝐤𝐢𝐬, 𝐑𝐍𝐏 𝐯𝐚𝐥𝐝𝐞𝐬 𝐥𝐨𝐜𝐞𝐤𝐥𝐢𝐬: ”Šis bija smags uzdevums, kurā praktiski visi mainīgie rādītāji bija mums par sliktu – Eiropā un arī Latvijā ir nebijis augsts inflācijas līmenis, nebijuši dārgi energoresursi, pieaugošas izmaksas visās pakalpojumu sfērās. Pagājušajā gadā mēs samazinājām pārvaldīšanas maksu 70% klientu, tomēr šā gada uzdevums bija vēl izaicinošāks. Šogad, lai panāktu, ka pārvaldīšanas maksa paliek nemainīga vai tās pieaugums ir nebūtisks, mums bija veicot investīcijas, jāpaaugstina efektivitāte un jāmazina izmaksas ikvienā pozīcijā, kur to iespējams izdarīt. Ja izmaksu pieaugums kādā no pozīcijām bija nenovēršams, uzdevums bija pieaugumu mazināt ikvienā citā pozīcijā. Šo uzdevumu mēs veicām paturot prātā mērķi palielināt klientu apmierinātību ar pakalpojumu, nodrošinot drīzumā plašāku informāciju klientiem, labāku mūsu sasniedzamību un plānojot lielākus māju remontdarbus. Tas, ka mums ir izdevies 40% klientu saglabāt pārvaldīšanas maksu praktiski bez izmaiņām ir būtisks rādītājs, kura sasniegšanā jāteic paldies RNP darbinieku komandai. Apstākļos, kad saistībā ar Krievijas iebrukumu Ukrainā, būtiski pieaugušas visas ar nekustamā īpašuma uzturēšanu saistītās izmaksas, esam paveikuši apjomīgu darbu, lai mūsu pakalpojumu izmaksas iespējami maz ietekmētu mūsu klientu maksājumus. Aicinu visus klientus iepazīties ar pārvaldnieka sagatavoto ēkas uzturēšanas darbu plānu, kā arī kopā ar saviem kaimiņiem izvērtēt iespējas plānot energoefektivitāti paaugstinošus darbus, lai mazinātu energoresursu ietekmi uz ikmēneša maksājumiem un ar saviem lēmumiem aktīvi iesaistīties sava īpašuma pārvaldīšanā.”
Plašāk lasīt šeit 👉 https://bit.ly/3SifiOY.