11.11.2019
2 attēli • 11. nov 2019 04:42
Esmu Lampangas dzelzceļa stacijā. Pirmkārt, tāpēc ka būtu ļoti grūti šodien ar velo nobraukt tos 100 km pa kalnainu apvidu līdz Chiang Mai, kur šodien sākoties varenais laternu festivāls. Otrkārt, gribas pārbaudīt, kāds ir Taizemes dzelzceļš. No sākuma man pat negribēja dot biļeti, kad pateicu, ka man ir velosipēds. Bet tad, nez kāpēc, apžēlojās. Esmu šokā par cenu - 23 bāti jeb 0,70€! Par 2 stun...VairākEsmu Lampangas dzelzceļa stacijā. Pirmkārt, tāpēc ka būtu ļoti grūti šodien ar velo nobraukt tos 100 km pa kalnainu apvidu līdz Chiang Mai, kur šodien sākoties varenais laternu festivāls. Otrkārt, gribas pārbaudīt, kāds ir Taizemes dzelzceļš. No sākuma man pat negribēja dot biļeti, kad pateicu, ka man ir velosipēds. Bet tad, nez kāpēc, apžēlojās. Esmu šokā par cenu - 23 bāti jeb 0,70€! Par 2 stundu braucienu! Droši vien kaut kādā 3. klasē, bet vienalga. Tiesa gan, velo pārvadāšana maksā 90 bātus. Jā, vispirms pa ceļam biju iebraucis t.s. Bus Terminal jeb autoostā. Liels placis ar it kā pieturvietām, nevienas ēkas, stāv viens pats mazs dzeltens busiņš, laikam no tiem, kas gaida, kamēr savāksies pilns, un tikai tad brauc. Prasu, vai Chiang Mai? Jā. Salonā pat bērnu riteni neieliktu, kur nu manējo, tāpēc rādu uz jumta restēm. Nē, nevarot. Kad ne, tad ne, devos uz nākamo sabiedriskā transporta iestādījumu. Smuka, tīra, kompakta dzelzceļa stacijas ēka, daudz koka solu, personāls ciešami runā angliski.
-
-