www.bm.lv

Oficiālā lapa
Ieteikt

Apkalpošana zem katras kritikas

Labdien!
Vēlējos izteikt savas domas, lai veikala īpašnieki zin par saviem darbiniekiem, un lai nākamie pircēji padomā divreiz, pirms pirkt kaut ko šajā kantorī. Šodien diemžēl nopirkām ledusskapi pie viņiem...
1. Pie pasūtīšanas nebija informācija, ka maksāšana skaidrā naudā TIKAI! (Bankas karšu termināla nav, rēķinu nepiedāvāja, tikai aizsūtīja uz Molu pie bankomāta). Naivs kantoris, kurš tiešām domā, ka visi staigā apkārt ar simtiem skaidrā!!!
2. Par neērtībām iedeva 1Ls atlaidi (!!!) PALDIES liels par dāsnumu, varēšu nopirkt maizes kukulīti vai aliņu, ko ielikt jaunajā ledusskapī.
3. Ar dzimto valodu problemātiski - budjetje naljičnimi? nu jā, skaidrā, sūtījāt taču uz bankomātu.
4. Neviens nepalīdzēja iekraut pāris kilogramus smago ledusskapi...
5. Izgāju neatvadījusies. Laipnais personāls arī nemaz necentās pateikt - "uzredzēšanos". Tas jau laikam nozīmē, ka ne-uzredzēšanos un netiksimies vairs:)

Jauku dienu visiem, veiksmīgu pārdošanu bm.lv un veikala īpašniekiem novēlu rūpīgāk izvēlēties savus darbiniekus, vai vismaz veikt kādu klientu apkalpošanas apmācību... Dzīvojam komerciālā laikmetā, kur pārdevējs izdabā klientam, nevis klients skrien pakaļ pārdevējam;)

Ar cieņu,
Linda