Darbs

Ieteikt
 
Klientu tehniskā atbalsta speciālists/-e (vakara maiņa)

Mūsu augošajai komandai aicinām pievienoties Klientu tehniskā atbalsta speciālistu (vakara maiņai).

Vendon ir globāls IoT tehnoloģiju uzņēmums, kas nodarbojas ar kafijas un tirdzniecības automātu attālinātas vadības un uzraudzības risinājuma izstrādi. Vendon sadarbojas ar lielākajiem pārtikas un dzērienu zīmoliem visā pasaulē un tūkstošiem uzņēmumu vairāk nekā 75 valstīs. Būdami nozares līderi, esam izstrādājuši unikālu risinājumu (IoT iekārtu vBox + Vendon Cloud mākoņplatformu), kas palīdz klientiem reālajā laikā sekot līdzi saviem kafijas un tirdzniecības automātiem - vai tie spēj pārdot produktus, un, ja nespēj - diagnosticēt, kas ir salūzis; kādas ir produktu patēriņa tendences un kad automātus ir nepieciešams uzpildīt ar jauniem produktiem; kā arī analizēt izmaiņas pircēju uzvedībā. Dienas laikā mēs apstrādājam vairākus miljonus pirkumu tirdzniecības un kafijas automātos.


Tavi pienākumi

  • sniegt pasaules līmeņa klientiem tehnisku atbalstu;
  • attālināti komunicēt ar klientiem, izmantojot klientam ērtāko komunikācijas kanālu (piem., e-pasts, WhatsApp, atzvans);
  • ikdienā izmantot programmatūru JIRA;

Tev jābūt

  • ļoti labām angļu valodas zināšanām (darba valoda);
  • precīzam/-ai, ātram/-ai un atbildīgam/-ai;
  • pozitīvi un optimistiski noskaņotam/-ai;
  • tehniskām prasmēm/ pastiprinātai interesei par tehnoloģijām.

Lai darbā gribētos ierasties ar prieku, mēs piedāvājam

  • ikmēneša atalgojumu 1100,- EUR bruto;
  • darbam nepieciešamo tehniku;
  • attālinātu darbu;
  • parūpēties par Tavas veselības aprūpi ar labu veselības apdrošināšanas polisi;
  • sporta kluba karti neierobežotam apmeklējumu skaitam, lai vienmēr būtu labā formā;
  • interesantus komandas saliedēšanās pasākumus;
  • apmaksātu dzimšanas dienas brīvdienu;
  • iespēju pilnveidot zināšanas dažādās apmaksātās konferencēs un semināros.


Pieteikšanās: 

Sagatavo pārdomātu motivācijas vēstuli angļu valodā, kurā norādi savu atbilstību visām izvirzītajām prasībām. Motivācijas vēstulē, kas ir pirmais atlases uzdevums, atbildi uz šādiem jautājumiem:

1. Apraksti ideālā klientu tehniskā atbalsta speciālista/-es svarīgāko uzdevumu/misiju.

2. Izmantojot publiski pieejamo informāciju, atbildi uz jautājumu - kā Vendon palīdz klientiem viņu biznesā.

3. Mini sev vēlamo/iespējamo darba laiku vakara maiņai? 

Gaidām Tavu pieteikumu! 

SIA Vendon (Reģ.nr. 40103422387)


Citas vakances